Tentan gjord och pizzan halväten

Ja, då var den skriven....tentan! Det var en stor tenta med mycket att skriva på. Typ en "skriv allt du kan" tenta...men man hade lite stödord att gå efter så det var ju skönt!

Vi blev klara vid 17 så då gasade vi oss hemåt! Skönt att komma hem lite tidigare än planerat!
Då köpte jag min obligatoriska tenta-pizza (med ananas och banan) och tog hem. Anders åt renskav istället...han är ingen pizzaälskare. Inte jag heller egentligen men har det vart tenta så ska jag äta pizza efteråt, det har ju gått bra tidigare då! *hehe*

När jag kom hem hade Anders tänt ljus och gjort mysigt i köket och där åt vi vår middag. :-)
Sen fick jag ett kuvert med ett kort och där stod det att han ville bjuda mig på bio och middag i helgen för att jag varit så duktig och pluggat! Det var så himla gulligt av honom! *puss gubben*

Nu ska vi se om det går nån bra film också. The Queen skulle jag vilja se, få se om jag kan övertala Anders att se den! *hehe*

Nu väntar en stund på soffan och bara slappa! Jag är så trött. Sen är det jag som kör i morron så det gäller att vara utvilad! :-)

Tänk vilken fin kille jag har! :-D

Puss älskling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback