TENTA!!!!


Idag smäller det!!! Tenta mellan 14-18 (väldigt konstig tid för övrig!!!)

Och jag hoppas så innerligt att jag ska klara den! Så här i efterhand känner man alltid att man kunde ha pluggat mer och kanske inte tittat  på teve eller gjort nåt helt annat! Men jag har gjort så gott jag har kunnat och jag hoppas  verkligen det räcker!!!

Ibland har det känts som om jag inte har fattat att det är tenta...*suck*

Så håll gärna en tumme eller två för mig...!!! Kan nog behöva det! Har ju en tendens att bli ruskigt nervös inför tentorna, fråga bara Anders! ;-)

Nu ska jag sätta mig och gå genom lite anteckningar och se...kanske byggs paniken på eller så blir jag lugn. (Jag tror det blir det förstnämda!!)

Ja, det här blev ju lite ångestladdat kanske men ja....så blir det ibland!

Nu hoppas jag innerligt i alla fall!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback