Onsdag


Shit vad dagarna går fort. Redan onsdag (och ja, snart torsdag för den delen också) i min sportlovsvecka...jag hinner ju inte med!! Det var ju så mycke som skulle hinnas med....men....
Jag har hinnit göra mycket faktiskt! I gruppen har vi jobbat på väldigt bra och är i princip klara med det vi kan förbereda innan själva studien vilket känns så himla gött!
Sen har jag påbörjat min planering för sjuorna och skickat iväg ett förslag till handledare för att se vad hon tror om den starten iaf! Sen har jag pysslat med lite egna uppgifter vilket alltid är himla kul!

Sen ikväll åkte vi och handlade och då passade jag på att köpa pärmar så ikväll har jag sorterat upp tonvis av papper från olika kurser och satt in i pärmar, vilket känns som ett stort steg framåt! Allt har bara legat i en enda stor hög och det har irriterat Anders massor. Han tycker inte att jag har nån bra ordning på mina papper..och det ligger nog nåt i det! *haha*

Så det har inte blivit så mycket TV för min del vilket är ovanligt med väldigt bra! :-D
Men imorron måste jag se lite Hem till Gården men jag har upptäck till min stora fasa att Tv4 har slutat sända gårdagens avsnitt i repris på tv4+ !!! Det var ju så smidigt att titta på det man missat från dagen innan...*suck* men men, man kan ju inte få allt! :-P

Dags att sova snart...ska bara korsorda lite först!

GIllar älsklingen...*puss och mys till honom*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Finns det någon beryktad semla till mig också? ;9 Lycka till med pluggandet, och visst är det skönt att inte glo på tv allt för mkt?

Får jag länka till din blogg från mig?
Kram!

Postat av: Sara

Njae, de är redan uppätna men jag tror han ska göra en omgång till. Ska vi skicka dom som ett skrymmande och kladdigt brev? *hehe*

Ja, teven har en tendens att ta över ibland....man måste ha god självdiciplin för att kunna stå emot! :-)

Klart du får länka....och då kan jag länka till din! :-)

Kram!

2007-02-22 @ 11:42:30
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback