Och så var det bara en delfinal kvar

Självklart såg jag Melodifestivalen igår och jag var inte ensam denna gång! Jag fick faktiskt med mig Anders också! Fast det kan ju bero på att hans kursare Madde var på besök så vi satt alla tre och betygssatt låtarna. Fast jag måte säga att det var en bedrövlig omgång. Alla låtar lät likadant...nej, huvva. Det var ingen som stack ut. Jag har förvisso gått runt och nynnat på Nannes och Måns låt idag, men det var nog mest slumpen! *haha*

Nej tack, ingen av de här låtarna får vinna enligt mig! Vad som är tragiskt är att det är typ bara 12-åriga tjejer som röstar...okej, nu var jag kanske lite väl drastisk men jag skulle tro att det ligger nåt i det!

Enligt mig är The Arks låt den klart starkaste! :-D

Efteråt såg vi film, drack lite (eller ja, mycket te) och satt och snackade...tills vi upptäckte att klockan var snart 4 och vi började känna oss lite trötta. Och Madde hade ocyklat hem också. Men det var en jättekul kväll och vi pratade om allt mellan himmel och jord! :-)

Idag har det vart en härlig söndag med slapp och mys. Igår fikade vi upp all ost och mjölk nästan så det inte räckte till frukos så innan Anders vaknade åkte jag iväg och handlade grejer till frukosten, mjölk, ost, färska fallor....det blev en god och härlig frukost.. :-D

Veckan framöver är det Sportlov för skolorna och vi är lediga men det kan man inte kalla ledighet för vi ska jobba med vår gruppuppgift och massa annat så det blir knappast nån ledighet! Men man får ju sova lite längre på morgonen i alla fall! Och sånt gillar jag.

Nej, nu är det dags för lite middag. Ville bara blogga lite först...har varit slarvig under veckan men det har varit fullt upp på VFU:n. Ska bli bättring!!

Kommentera gärna...det piggar alltid upp! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback