Melodifestival


Yes, ett av mina stora intressen är faktiskt Melodifestivalen. Men jag måste säga att jag inte är helt nöjd med alla deltävlingar hit och dit. Intresset minskar och jag tycker att låtarnas kvalité sjunker för var år. Kanske finns det inte tillräckligt med låtar för fyra deltävlingar, man borde kanske nöja sig med två? Eller varför inte klassikern, en Melodifestival. Vinnaren koras direkt!!

Jag har nästan alla Eurovsion Song Contest från 1989 inspelade. Tror jag missade något år i mitten av 1990-talet då de flesta tyckte att Melodifestivalen var skit och ingen ville ställa upp. Och sen kanske hade min egen hormoniella tonårsförändring nåt med saken att göra...jag vet inte riktigt! *hehe*

Men men...så  jag ska sätta mig i spänd förväntan framför teven snart och se vad årets spektakel har att bjuda på! Är lite skeptisk till artisterna...hmm...ja, vi får väl se hur det går!

Har iaf ätit en underbar middag nu *mums*! :-P

Hoppas jag får Anders att sitta lite i schlagersoffan med mig iaf! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback