Måndag, mer praktik och 24!!!!

Kom hem för ett tag sen och är helt slut! *pust* Det tar på krafterna att vara på skolan bland som små liven...*hehe* Men det är kul!

Hade mina första lektioner idag och överlag gick det bra men min handledare tycker jag ska våga vara mer bestämd mot eleverna och våga ge dom läxa. Så nu jäklar ska jag stålsätta mig till mogondagen! :-)

Idag till middag hade Anders tänt ljus och gjort det så mysigt i köket att den så simpla men ack så goda maten rostbiff och potatissallad blev gudomligt gott! Och sällskapet är helt underbart! *puss*

Nu väntar en stunds avkopplinig i soffan för sen ikväll är det åter dags för 24!!!!!
Som vi har längtat efter denna serie och ikväll smäller det! Jäklar om det är nån som ringer mellan 21 och 22, då svarar vi inte! Eller jo, om det är i någon av reklampauserna! :-)

Sen är det sista "Ett herrans liv" med Kjell Bergqvist som är säkert kul och roande. Skönt att ha sånna saker att se framemot då dagen varit lång, påfrestande men samtidigt väldigt lärorik!

Nu ska jag gå och pussa på Anders lite och sen blir det soffan!


MIssa inte 24 och Jack Bauer!!!

That is not an option!!! :-)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Så det finns fortfarande människor som fäljer 24? ;) Jag ledsnade när första omgången var slut..

Postat av: Sara

Va??? Men det kan du ju inte göra heller! Serien är ju helt underbar juh! Jag längtar efter alla måndagar nu!

Sen så är ju Jack ganska fin att vila ögonen på också! *skratt*
När han springer runt i sina svarta kläder, mörka solglasögon och ser lite allmänt häftig ut! *hehe*

2007-02-28 @ 18:41:47
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback