I did it! =)

Yes yes yes!!!

Jag klarade tentan i demokrati!!! Fatta så underbar gött det var att få det mailet! :-D
När jag skulle säga det till Anders lurade jag honom lite och sa:
- Anders.....
-Ja....
- Jag har fått mail om tentan...
-Okej...
- ...och det var inte så kul....
- Kram älskling....
-...men det gör inget, för jag klarade den!!!!!
- Men....dumma dig!! (sa han och skvätte diskvatten på mig den rackaren!!!)

Men jag ville ju bara skoja lite. Sen fick jag en kram av honom! :-)

Ja, bloggarna blir korta nu på veckorna. Praktiken tar musten ur mig...är helt slut när jag kommer hem. Satt på möte till 17 idag....

Måste ju bara kommentera 24 och hur underbart bra det var i måndags! Är så himla lycklig över att det är igång nu....tänk om det kunde vara måndag heeeela veckan! Fast, kanske inte som filmen men TV-tablån kunde gärna fått se likadan ut! *hihi*

Nej, nu blir det dusch och sen lite teve....det är ju en dag till imorron!

Men jag är glad för att tentan är klarad! Nu ska jag lämna tillbaka alla låneböcker!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback