Fredag och snart slut på Sportlovet


Ja, då är lovveckan snart slut och det känns trist! Men en hel del har ju blivit gjort och det är alltid en skön känsla! Att tiden har blivit väl använd!

Idag blir det lite mer lektionsplanering för geografin. Jag vet inte alls om det jag har tänkt är bra, får de tillräckligt lång tid på sig, stressar jag genom avsnitt som egentligen borde få mer tid...ja, jag vet inte!

Igår fick jag även skickat mitt PM inför uppsatsen och det ska bli spännande att se vad kommentarerna blir och jag hoppas verkligen att jag får skriva om det! *håller tummen*

Senare idag blir det lite handling och jag ska äntligen köpa min efterlägntade strykbräda! :-) Snacka om vuxenpoäng när man går och trånar efter en sån! *haha* Men det ska bli så skönt att få en ordentlig och slippa så över köksbordet med filtar, påslakan och handdukar! Sen blir det eventuellt tjejkväll hos en klasskompis till Anders men ja vet inte ännu om jag ska gå. Jag känner ju typ ingen av dom som ska komma, men det kan ju också bli kul. Ja, jag får se!

Nä, nu måste jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback