Alla hjärtans dag! :-)


Yes, den stora kommersiella högtiden...fast jag kan inte låta bli att tycka den är otroligt mysig! :-)

Just nu är jag ute på VFU och det är mycket att göra. Långa dagar och korta kvällar är väldigt trist. Vi hinner knappt prata ibland....
Fast ikväll gick vi på bio (ja, blev ju inte så mycket prata där heller.-..hehe)!
Såg iaf "Underbara älskade", en bra och sevärd film! Mysigt att få sitta och hålla varandra i handen och bara vara! *puss älskling*

sen åkte vi och handlade lite mysfika som vi just har fikat och snart är det sängen, för min del i alla fall. Vad nattugglan Anders ska göra....det vet man aldrig. En nattvarelse! Han verkar få mycket gjort på kvällarna/nätterna. Ibland diskar han, läser kurslitteratur eller ibland bara lyssnar på musik. Men han är allt bra god ändå! :-)

Få se om jag får med mig honom i sängen snart...*HAHAH* Det lät ju lite komisk! ;-)

Har iaf haft en bra dag och en väldigt mysig kväll!

Pussar till min älskling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback