Skämmes


Ja, det borde jag göra med tanke på så dålig jag har varit på att blogga!

Men jag har inte riktigt haft lust att göra det och sen har det varit ganska så fullt upp de senaste veckorna!

Så idag fick jag äntligen jullov! Känns underbart!!!

Tänkte på det när jag åkte tåget hem  idag....då blev jag så där varm inombords! Imorron åker jag norrut och det ska bli väldigt skönt att få vara lite ledig, träffa familjen och kompisarna. Men jag kommer sakna Anders men vi ses ju till Nyår så...det ska nog ordna sig!

Shoppade lite julklappar idag när jag väntade på tåget så nu är det inte många kvar! :-) Och jag har en aning om vad jag ska köpa också och det är ju en fördel!

Nu väntar massa packande ikväll....imorron smäller det!

Jag önskar er en God Jul!!!!

Må gott och ta hand om varandra i julstressen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback