Pepparkakor och regn


Ja, idag ska vi baka pepparkakor hela dagen hos en kompis vilket ska bli riktigt trevligt! =) Det ser jag framemot!

Sen imorron tänkte jag själv baka lussekatter så jag kan bjuda på det på skolan på torsdag - det hoppas jag blir uppskattat! Jag har bara bakat lussekatter två gånger tidigare och den första blev ju katastrof! Fick inte alls till jäsningen och dom blev stenhårda - som kylskåpsmagneter typ! *haha*

Och här bara regnar det! jag håller allvarligt på bli deprimerad.....kan det aldrig vara fint väder här nere i den här jävla delen av landet! Fan va trist det är!! Det ska bli så skönt att komma norrut snart...och där bör det ju vara snö!
En sak är säkert - jag vill inte bo söder om Norrköping i framtiden! Jag ska ha vinter, så det så!

Nu är det frukostdags och sen iväg! =)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback