Vi är igång fortfarande

Ja, tänka sig! Klockan är 02.30 nu och vi sitter kvar på skolan och jobbar på. Men det går framåt och vi ska nog snart åka hem. det kan nog vara en bra idé för jag börjar vara riktigt trött nu.... grusig i ögonen liksom!

Men målet var ju att hinna klart detta innan vi åker hem men vi lär inte hinna precis allt men sen är det bara lite småtajfs kvar vilket känns överkomligt. Trodde faktiskt inte vi skulle hinna så här långt idag faktiskt. Men så är ju klockan sent också! :-)

Har packat lite inför resan på torsdag....har strukit lite kläder! Till och med en t-shirt, det var längesen jag strök nåt sånt. Det var väl när jag jobbade i Oslo kan jag tro...då blev det mycket struket. Ofta framför teven när barnen sov i och för sig...bra att förena nytta med nöje. Och inte alltför sällan hade jag en telefon faststucken mellan axeln och örat samtidigt som jag strök....det ni! :-)

En ynka dag kvar innan jag får träffa mina gulliga pojkar. Pratade med pappan häromdagen och han sa att dom saknade sin storasyster....fast det har nog jag redan skrivit men skit i det. Det är lika glädjande och värmande som första gången!

Härom kvällen var vi hos Anders klasskompis som hade katt och sedan dess har jag nyst väldigt mycket. Näsan har liksom inte ställt om sig till en kattbefriad-zon ännu. Det brukar inte ta så himla lång tid men denna gång var det drygt....nyser som en tok vilket är störande!

Men men... nog om detta!

Snart dags att packa ihop...ska bli skönt att få lägga sig i sängen snart!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback