Roadtrip med brorsan


Idag gjorde jag nåt oplanerat och impulsivt. Min brorsa var vaken tidigt idag och när vi kom ner skulle han åka till Luleå över dagen och shoppa lite. Anders hade så mycket att göra men jag åkte med, vilket var väldigt kul! :-)

Det blev en hel del bilåkande och lite shopping. Men brorsan blev klar ganska snabbt men jag hann med lite shopping iaf. Ett par jeans, sockar, servietter, en inflyttningspresent och lite annat som jag inte minns nu! *hehe*

Sen åt vi på en thai-restaurang vilket var riktigt mumsigt och brorsan hittade något veganskt vilket gladde honom!

Ikväll har jag vart hos min kompis som nyligen köpt hus, ett enoooormt hus var det verkligen! Kanske lite i största laget...och dyraste. Men det är ju deras val men jag kan nog säga att det inte skulle vara mitt val just nu.

Nu blir det en god kopp grönt te och mysiga samtal med Anders....eller vi ska sitta och prata lite iaf! *hehe*

Må gott i solen...här skiner den jämt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback