Otrogen?


Ja, det kan man nästan säga att Anders har varit i sommar.

Han har hittat en ny kärlek, en ny tjej, som han har spenderat väldigt mycket tid tillsammans med och jag har verkligen känt mig åsidosatt för hon har fått betydligt mer uppmärksamhet än jag!
Börjar bli lite trött på henne nu faktiskt....hoppas det snart tar slut!

........

och tänka sig det har det gjort!! :-)

Anders nya sommarflirt hette Camilla Läckberg och han har sträckläst alla hennes böcker på nolltid och efter varje avslutat bok har han sagt; "en mycket bra bok".
Så jag får väl ta mig i kragen och läsa dom också....för att se om dom är så himla bra som han tycker!

Har fått så mycket gjort idag..känns toppen!

Tvättmaskinen har jobbat på högtryck så nu är nästan allt tvättat inför avresan. Känns ju lite bättre att ha väskor packade med ren tvätt än att komma hem och behöva tvätta det första man gör!

Sen har jag fixat med datorn så nu är den som den ska igen. känns superbra!

Anders han ritar och har sig, det går framåt iaf vilket är mycket bra.... tiden börjar vara knapp nu!

Mamma och pappa har varit iväg på en liten semesterresa och ikväll kommer dom hem igen. Ska bli kul att se överraskningen som står och väntar nere i hallen...va paffa dom ska bli!

Nu ska jag packa lite...det är en hel del saker jag ska ta med mig från mitt rum som jag har saknat hemma. Lite personliga grejer som kommer göra sig fina! :-)

Ha en fin kväll nu.... :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback