Ny köksmöbel


Så här ser skåpet ut som jag satte ihop igår. Det bestod av tre stora och platta IKEA-paket som skulle sätttas ihop till denna möbel. Och instruktionsboken var nog den största jag har sett i alla fall. Men monterandet gick bra och inget gick tokfel i alla fall. Klart man fick tänka till ibland men men...det fixade jag galant.

Det enda jag känner av idag är lite träningsvärk i benen...man sitter ju som en paprika när man ska montera ihop möbler. Ingen ergonomi här inte - men men..vad gör man inte för att hjälpa sina föräldrar.

Sen tycker jag att det är himla kul att montera möbler.... :-)


image30
(
www.ikea.se/liatorp )

Ha nu en fin kväll...snart kommer dom hem och får se skapelsen! :-)







Kommentarer
Postat av: Caroline

Helt i min smak!! Jättefin!!! Kram Carro(med dom fula tofflorna;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback