Nu ær jag hær! :-)

Ja, nu har jag æntligen kommit hit och det ær verkligen underbart!

har sovit riktigt gott inatt men jag var lite førvirrad nær jag vaknade - visste inte riktigt var jag befann mig *hehe*

Det ær riktigt roligt att træffa pojkarna och vi har så kul ihop. Igår hæmtade vi yngsta på dagis och idag har jag føljt O till skolan och F till dagis, mycket roligt!

Sen fick jag køra troligtvis den størsta och dyraste bil jag nånsin kørt, en Volvo XC90! Vilken bjæsse! Det var lite trångt nær jag kørde i parkeringshuset men vi kom både ut och in utan en skråma! *skratt*

Nu blir det lite stædning och sånt innan festen ikvæll, sækert en hel del att gøra!

Jag håller tummarna før dig Anders! Ælskar dig massor! *puss puss*

Kommentarer
Postat av: Anders

tack gumman! elsker deij meed :-)
/din A

2007-09-01 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback