Nu åker vi!

Nu är vi mitt uppe i packningen.... sitter och fixar över lite bilder till mamma så jag passar på att skriva en kort inlägg.

Nu har vi snart varit här i 11 veckor, tänk att det kan gå så himla fort!

Samtidigt ska det bli skönt att komma hem och tilbaka till vardagen men jag kommer sakna min familj....att umgås med dom, spela spel, sitta och stugan och prata och ha det mysigt!

Men det är ju alltid så, man saknar det man har när man förlorar det!

Det känns trist att veta att nästa gång jag kommer hem är troligen till jul...det är långt till jul....!

Nu är det bäst att bege sig till packningen...det börjar bli sent och ute är det mörkt sedan länge. Mörkerpackning är alltid lite spännande! *haha*

Hej då Skelleftehamn...för denna gång! It's been fun! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback