Minnen från Härnösand

När vi bodde i Härnösand såg vi en utställning med denna konstnär, Carina Kågström och den var riktigt bra! Det var på mitt älskade Sambibliotek i Härnösand, shit vad jag saknar det stället!!

Men i alla fall, Anders hittade denna och många fler på aftonbladet och jag tänkte jag ska delge några härliga teckningar! :-)

Ni som vart i Härnösand, eller en annan medelstor stad i Sverige vet kanske vad det handlar om. Den första här är bara så bra. Härnösand blev utsedd till årets stadskärna för några år sen.... och det ser ut så här....typ! *haha* Nej, kanske inte riktigt men det är en ganska trist stadskärna men men! Bilden är bra iaf! :-)


CARINA KÅGSTRÖM: Härnösand (1)

kagstrom060222
Årets stadskärna



Ni som vill se fler bilder, gå in på
http://www.aftonbladet.se/kultur/kagstrom 
Jag kommer troligen lägga ut fler sen men ni som inte ids vänta! :-)

Ute håller det på blåsa upp till regn och åskoväder tror jag. Det ser ganska mörkt ut på himlen, inte alls kul. Fast vi sitter inne och jobbar så det spelar inte så stor roll.
Var och hämtade bilen idag, nu är det lagad iaf. Få se vad som måste bytas nästa gång... *suck*

Snart dags att dra ut nätverkskabeln tror jag, vill ju inte åskan ska trasa sönder den!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gjorde en snabb visit på sambiblioteket idag :) Det är sig likt..hihi..
Kanin bra!

2007-08-21 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback