Uppsats - en källa till oro


Ja, jag ska ju som sagt skriva en uppsats denna termin. Jag har mejlat fram och tillbaka till min handledare och i söndags fick hon mitt PM och sen har jag väntat med spänning vad hon kommer säga. Fick svar idag att hon ville träffas och diskutera mitt PM mer ingående och då fick jag tväront i magen! Tänk om hon kommer dissa allt jag har skrivit och tycker att ämnet är kasst och jag måste hitta ett nytt ämne??
Det var nog svårt att tänka ut detta ämne....hjäälp!

*suck* Ja, man får sig väl en ordentlig smäll i magen på tisdag!!!

Hon ville även jag skulle skriva lite mer texter och skicka så nu vet jag hur min helg kommer bli!!! Men men, jag vill verkligen skriva en bra uppsats! Och jag hoppas innerligt att hon tycker det är lite okej i alla fall och att jag kan jobba vidare på samma tema men att jag kanske omarbetar den lite! *hoppas hoppas*

Ja, så var det med den förmiddagen! Kommer fasen gå och vara orolig hela helgen....stackars Anders! :-/

Men jag var ut och promenerade i morse igen, trots ett överhängande regnhot! Men det började regna en liten stund efter jag hade kommit hem igen. Känns bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback