Trött, stressad, irriterad men glad!

Dagen har varit lång!!!

Trött: ja har varit igång sen kl 7 imorse....
Stressad: över att allt inte är gjort än och att det inte blev nåt uppsatsskrivande idag!
Irriterad: ja, typ samma! Att inte allt är gjort. Sen att det kittlar och håller på i näsan en bladning av damm å pollen!
Glad: jag har fått pratat med min goa norske gutt, shit vad jag saknar honom!

Massor med saker har blivit gjorda och nu är listan på saker som är kvar arr göra väldigt liten. Ska snart ställa mig och diska lite snabbt...sen ska det mesta vara gjort. Anders har oduschat och det kan ju ta lite tid...! Just nu far han runt som en stressad ekorre och plockar och har sig! :-)

Imorron anländer föräldrarna, väldigt tidigt! Så vi måste upp vid 7 imorron bitti....*gäsp*

Det som inte har blivit gjort idag är att jag inte har skrivit på uppsatsen, vilket jag borde!! Men det har funnits lite andra saker som just då känts viktigare! Jag har exempelvis installerat den bärbara datorn så nu funkar den! Oj oj oj va snygg den är!
Men annars har jag städat mycket också. Badrummet är numera skinande rent. Jag har skrubbat badkaret men det var inte lätt. Man får som inte nåt riktigt bra tag när man ska skrubba. Men jag har köpt ett  ganska så bra rengöringsmedel (som säkert är urådligt för miljö och hälsan....) så det gick ganska lätt. Sen så rensade jag badrumsskåpet också, det var längesen! Så alla rum är klara förutom disken i köket....men det fixar jag snart!

Jag ringde och pratade med min norska familj idag. Oscar lät så glad när han svarade och hörde att det var jag och det gladde mig. Det var så himla längesen jag pratade med honom och ikväll pratade vi i 40 minuter. Han var så himla pratglad och jag bara njöt. Han berättade hur han har det i skolan och att han trivs väldigt bra där. Han gillar utmaningar och sitter och läser i tyska ordböcker och lär sig tyska, snacka om imponerande! Han är nog ett geni tror jag, min lilla gutt! Gud vad jag saknar honom! Det inser jag varje gång jag pratar med honom....men jag hoppas det går få till en resa dit i sommar, jag bara måste dit och träffa dom! =)

Nu ska jag bädda med nytvättade sängkläder. Det är alltid underbart att lägga sig i sängen då! =)

Sen ska jag diska lite..om inte Anders gör det!! Han hade ju lovat! Jaja, får se hur det blir med den saken!

Men men, jag fick prata med Oscar i alla fall! =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att ni får det trevligt, när päronen dina är på besök! Ha en kanon helg! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback