Tisdag

Jag var inte lika morgonpigg som igår men ut kom jag i alla fall och denna gång blev det en cykeltur. Men, jag borde ha pumpat däcken mer och druckit lite vatten innan jag åkte för jag blev torr i munnen direkt! Och sen var det tungt att cykla utan välpumpade däck. Dessutom var det kraftig motvind som inte gjorde saken lättare! Jag var väl ute i 25 minuter eller så...det kändes längre! :-)

Men det var riktigt härligt, fast mest efteråt när jag satt ute på balkongen och njöt! :-) Sen var det dags för lite frukost och även denna morgon blev det havregrynsgröt fast nu var det inte lika äckligt! Det var helt okej faktiskt! :-) Sen så håller man sig mätt väldigt länge på gröt, var knappt hungrig till lunch juhe!

Sen så har det blivit lite tid framför datorn där jag försöker få tag på människor på universitetet som kan svara på några frågor som kan vara avgörande gällande ett erbjudande jag fick imorse. Hoppas det löser sig! =)

Tänkte väl sätta mig och läsa lite nu..men det tar emot! Har ju tvätt att fixa med också....jaja...det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback