Söndagspromenad!


Vi har just varit ute på en härlig söndagspromenad i grannskapet! Helt underbart faktiskt! :-)
Det är inte jättevarmt och inte jättekallt utan så där lagom och det är så härligt att vandra och njuta av solen!

Igår körde vi runt en sväng där det också var jättevackert! Det var kustvägen mellan Ronneby och Karlshamn som fick ärades av vårt besök! :-) Nu har vi kommit ut på utflykt flera helger på raken till Anders stora förtjusning! Men det lockar ju lite mer när det är soligt och lagomt varmt och dessutom finns det inget pollen ännu! :-) Det glädjer mig!

Tidigare idag, eller ja imorse, så gav jag Anders frukost på säng... fast han var väldigt trött!

Ja, sen har det kanske inte hänt så mycket. Jag har läst en bok om kommunikation och konflikthantering och sen ska jag ordbajsa en sida om mina erfarenheter. Känns lite så där inspirerande men men...det ska göras!

Joooo...igår kväll när Anders hade lagt sig såg jag en konsert med Robbie Williams!!! Shit va bra han är! Jag satt och skrålade med som om jag vore på plats liksom. Så himla roligt! Får ju massa minnen från de konserter då jag faktiskt har sett honom live, helt underbart!

Snart dags för middag...ljuvliga rester från igår! *mums*

Borde kanske börja skriva lite om konflikthantering....så har jag kommit igång iaf! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback