Påsk och struligt tangentbord!

Nu när jag skulle blogga så strejkar tangentbordet lite när den själv vill. Ibland går det att skriva och ibland inte...mysko! Det är kanske dags att köpa ett nytt då!?

Ja, påsken var som sagt väldigt trevlig och vi hittade på massa saker men Anders föräldrar!

Idag har varit en mindre produktiv dag. Tanken var att börja läsa de norska böckerna och ja, jag har bläddrat i dem och fått en uppfattning om vad som står i dem men ja, inte så mycket mer än så!
Så imorron måste det bli lite skärpning, mer läsa och mindre "göra-annat"! ;-)

I maj fyller Anders mamma 60 år och vi har pratat lite om vad man kan ge henne i present. Jag kom på att en ballongfärd vore rätt så häftigt, att få se sin barndomsstad stilla och tyst från luften. Självklart skulle Anders pappa också få följa med. Nyss ringde Anders bror och dom pratade lite om allt möjligt, bland annat om present till deras mamma. Han och de andra syskonen tyckte att hon skulle få en diskmaskin inkopplad i köket. Och min spontana tanke var att det är en jättetrist present! Visst måste det finnas en massa andra saker man kan ge henne än en diskmaskin?? Jag tyckte mitt förslag var mycket bättre! :-)
Men har inte ni något bra förslag på en 60-års present till en mamma??
Vi blev lite osams nu för Anders tyckte också att diskmaskinen var ett bra förslag. Okej, det är inte till min mamma men ändå, jag känner henne ganska väl vid det här laget.
Så jag tar gärna emot förslag på bra presenter! :-)

Dags för en kopp te kanske?

Mysig tisdag på er alla! :-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Diskmaskin tråkigt!!! Det är väl sånt man köper själv om man vill ha det?! Ballongfärd = ett minne för livet!

Postat av: Sara

Ja precis! Va kul att nån håller med mig!!! :-)
Ska bli spännande att se vad det blir tillslut!

2007-04-12 @ 16:01:33
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback