Måndag!

Veckan har börjat bra tycker jag! :-) Känns skönt!

Hämtade böcker på bibblan i morse innan frukost, sen klippte jag Anders och han blev så fin. Sen skulle jag ut med cykeln men efter ett ihärdigt pumpande av däcken smet all luft ur. Ja, det blev aldrig nåt cyklande vilket irriterade mig lite för jag längtar verkligen efter att cykla! Måste kanske lämna in den och se om det är nåt fel. Eller så är det fel på pumpen, att inte den passar min härliga racer-cykel!
Sen skulle jag tvätta för vi hade ju bokat tid, eller hur var det nu?
Ja, efter lite pinsamheter gick det bra ändå. Men nu hänger det lite blöta kläder lite överallt i lägenheten. Tur att vi inte skulle tvätta så himla mycket. Nu är ny tid bokad, på torsdag morron! :-)

Sen fixade jag med ansökningar till höstens kurser så nu är det klart. Geografi för hela slanten! Ska bli kul att återse gamla kursare igen iaf!

Det enda som inte blev av idag som jag hade planerat var min cykeltur men jag får skta in mig på onsdag kanske. Det skulle vara så härligt att susa fram på cykeln! Mycket roligare än att bara promenera....!

Ja, nu är snart Anders på hemgång och det är dags för middag! Sen måste jag finslipa inför redovisningen imorron och det jag ska lämna in. Gjorde det mesta igår men det kan vara bra att kolla genom det lite.

En ypperligt bra start på veckan tycker jag! Sen så är det ju 24 ikväll också! *copy that*
Spännande...*tihi*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill ockås cykla, men det var någon (läs idiot) som körde på min cykel i somras... Min fina deluxe tantcykel, så man cyklar fantastiskt bra på. Jag vill ha en ny, men ja, har inte riktigt råd med det nu..

Postat av: Sara

Nej, cyklar är så himla dyra! Jag har kvar min cykel som jag fick när jag gick i årkurs 6! :-) Passar fint ännu och den har hållit...eller ja, nu strular ventilen eller vad det nu var...men jag hoppas Anders mamma kan hjälpa mig!
Jag längtar verkligen efter att få cykla! :-)
Kram!

2007-04-05 @ 11:43:29
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback