Dagens musik

Ja, så här mitt i allt jobb som blandas med frustration och tristess lyssnar jag på asbra musik, gamla godningar! =)

Radio City Love Songs 2, shit vilka minnen som finns till den skivan! Jag har skrålat med i alla tänkbara ballader här idag! Tur att Anders har sluppit denna "skönsång"! *skrattar* Och sen min favvo-Robbie med en riktigt bra skiva, "Swing when you're winning". Jag tycker den har fått alldeles för lite uppmärksamhet! Jag gillar när han sjunger gamla Sinatra-låtar! Jag blev på så himla bra humör när jag lyssnade på den för en stund sen! "I will talk and Hollywood will listen" är riktigt bra, låter som en låt från en film!
Och sen, Absolute Svenskt....här blir det också skrål för full hals! Och humöret stiger till topps!


image27

Ja, musiken har piggat upp mig idag....hoppas bara det smittar av sig så jag jobbar bra med uppsatsen. Men jag tror jag har kommit på en bra början i alla fall. Så jag kommer igång och skriver i alla fall. Sen kan man ju ändra allt sen också! =) Så himla skönt att skriva på dator, bara att klippa och klistra runt med sina egna meningar hela tiden! Slipper suddrester över hela skrivbordet! *hehe*

Ja, snart kommer Anders hem och det blir lite middag...och sen måste jag ta i tu med disken...*jippie*

Och regnar gör det fortfarande ute...trist! Och blåser en hel del! Vill ju det ska vara lite sol! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback