Torsdag och namnsdag


Idag hade jag sista dagen på praktiken, kändes lite trist för det har varit riktigt roligt och lärorikt att få prova på gymnasiet också! :-) Sen fick jag så himla fint omdöme från min handledare där han bara använde superlativ när han skulle beskriva mig under dessa veckor. Det kändes så himla roligt! :-)

Innan jag åkte till K-na igen så köpte jag namnsdagspresenter til Anders och han blev jätteglad! GRATTIS ÄLSKLING!!! Så nu kommer han ligga begravd i ytterligare en bok. Han har blivit värsta bokmalen sedan sommaren.

Håller på tvätta för glatta livet nu, eller så kul är det ju inte men det är skönt när det är klart!

Och nu är det bara en vecka kvar, sen är det kört och jag är tant! *hehe* Eller njae, nästan i alla fall!
Får se hur det blir med kalas, jag och Anders ska i alla fall ha det mysigt nästa vecka. Sen blir det spelkväll med planerarna på lördag, det ska bli riktigt roligt! :-)

Ska återgå att kika på skidskytte, en utmärkt tv-sport! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback