Tisdag


Skönt med sovmorgon... :-)

Har denna veckan kvar av praktiken på gymnasiet. Det känns bra men det vore kul att få göra lite mer, kanske undervisa men det är inte så mycket att göra åt det. I nästan alla klasser arbetar de med eget arbete och har ingen undervisning. Det är ju bra att få lära sig hur man kan göra då, men undervisning känns ju ganska så basic! Men men...det kommer ju fler praktikperioder, eller ja, åtminstone en!

Får se om det bli nåt idag, känner  mig risig till tusen. Jag har ingen lust med vinterkräksjukan eller så, men jag är nog farligt nära. Kanske kommer dit lite senare än vanligt. Får känna efter om en timme, så kanske jag åker i alla fall! Så man slipper ta igen dagar eller så. Fast jag tror inte dom är så petiga med det men men....

Ha en fin dag....i regnet! *suck*

JAG VILL HA SNÖ NU NU NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback