Nu blev det kvällen


Ja, sanna mina ord! Kvällen kom snabbt idag... tyckte det var nyss jag kom hem från skolan...fast det klart, jag hade ju en lång dag!

Har varit en ganska så långsam dag, högstadiet var där och fick information om gymnasiet och sen var den en lektion, inte så mycket på så många timmar! Tycker hellre det är kul att det händer nåt än att det inte gör det, tiden går ju så himla långsamt då!

Har slötittat lite på teve, inte så mycket att hänga i granen kanske....

Imorron är det på det igen, börjar lite tidigare än idag. Synd, sovmorgon som är så härligt!

Inte så många dagar kvar på praktiken, både på gott och ont. Har redan börjat fundera om jag vill tillbaka till gymnasiet nästa praktik också...är inte helt hundra än. På högstadiet känner ju jag mig trygg medan det är ju kul att stå inför nya utmaningar, sånna som finns på gymnasiet. Hmmm, knepigt det där!

Har börjar planera lite inför mitt kalas, jo det är ju ett tag kvar, eller inte, bara två veckor typ! Måste ju börja baka lite snart kanske...men vad?? Och ska vi ha nåt mataktigt på kalas//spelkvällen eller bara fika?
Hmm, många frågor att ta itu med, men det är ett ganska trevligt problem ändå. Kul att planera inför nåt roligt! :-) ett lyxproblem skulle man kunna säga!

Nä, kanske dags att sova snart, det är ju en dag imorron me! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback