Måndagsafton


Idag tror jag inte Karlskrona vaknat på riktigt, det har varit dimma hela långa dagen. Tjock och trist dimma! Inte sånt väder som direkt lockar, så nu hoppas jag på en fin dag imorgon! Då kanske jag slår på stort och vandrar ut och ger fåglarna vårt gamla bröd som ligger och väntar. Tänkte man kan ju vara snäll mot dom små liven. Men är brödet allt för mögligt så är det nog bäst att kasta det. Men tanken var väl god? *hehe*

Det bidde inte så mycket skolarbete gjort idag dessvärre....så jag sätter stor tillit till morgondagen! *håller tummarna*

Anders har massor med skolarbete just nu. Kan inte säga att jag avundas honom, hoppas jag kan hjälpa honom på nåt vis iaf!

Nehepp, borde kanske fixa lite nu....kanske....kanske inte?!?! Jaja, jag får se! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback