Lite besviken men ändå lättad


Tentan kom idag med posten. Det resultat som jag väntat på men tyvärr blev det inte som jag hade hoppats på. Jag trodde faktiskt att jag skulle få vg men det blev "bara" ett g+.
Jag blev faktiskt besviken, fast jag borde inte vara det men med tanke på hur mycket jag har pluggat och slitigt hade det varit skönt att få en större belöning.
Fast samtidigt är jag så himla glad över att slippa göra omtenta också! Fan va surt det hade varit att tvingas börja plugga igen. *huvva*
Det lönar sig nog att käka tentapizza efter tentan, eller hur tjejer? ;-)

Så kan jag lägga det bakom mig i alla fall. Nu gäller det att ta tag i nästa uppgift, jädra vfu. :-P

Även idag ligger K-na inbakad i en tjock dimma. Jag borde kanske preciserat när jag sa att jag ville ha en vit jul, att det inte skulle vara dimm-vitt utan snö-vitt! *hehe* Ser ju knappt bilen härifrån juh!

Jaja....men då kanske jag stannar inne och pluggar då! ja, hoppas kan man ju alltid!

Blir nog några fler inlägg under dagen är jag rädd....när plugg-motivationen sviktar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback