Kort dag


Kan man lungt säga att det blev idag, inte för att det gör nåt! *hehe*

Kom hem riktigt tidigt och vi fick möjligheten att äta middag när det fortfarande var ljust ute, vilket inte händer allt för ofta. Vi brukar i regel ha tända ljus och så, det är ju väldigt mysigt men det var riktigt fint att ha dagsljuset som sällskap!

Såg just stora delar av "Porträtt av en dam" på Svt, men jag kan ärligt säga att jag är inte helt säker på slutet, vad betydde det? Ibland är sluten i vissa filmer helt givna, typ Moulin Rouge där hon dör, i Sound of Music där dom vandrar över bergen osv. Men den här, ja, jag vet inte riktigt. Tycker att Nicole Kidman är helt underbar som skådespelerska, en favvo!

Nä, nu blir det förhoppningsvis lite plugg. Anders åkte på årsmöte så jag ska väl filosofera lite på egen hand....eller så blir det lite teve...vad vet jag? *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback