Hem till gården - det är lycka!! :-)


Har varit ledig från praktien och istället jobbat med olika uppgifter, eller jag har försökt i alla fall! ;-)

Men det bästa, ja nästan, med hela dagen var att jag äntligen fick se Hem till Gården! Jag har inte kunnat se det på nästan två veckor snart, på grund av praktiken men idag blev det av! *jippie*
Åh, va bra det var! :-D
Okej okej, jag har fått många passningar om att Hem till Gården inte är den bästa serien som gjorts, och det är jag beredd att hålla med om men jag har ju liksom fastnat i den. Börjar ju se den när jag gick i sjuan eller åttan på högstadiet, så då måste jag ju se hur det slutar! *hehe*
Till och med min mormor såg det programmet, så gammalt är det! Och det spelas fortfarande in nya avsnitt i England. Så om jag är riktigt nyfiken brukar jag surfa runt och se på olika sidor som berättar vad som ska hända, men det var längesen nu!

Så ni får säga vad ni vill, jag tittar på Hem till Gården! Man blir allt lite sugen på köpa sig ett par nya gummistövlar faktiskt! *haha*

Annars har det inte hänt så mycket, Anders har vart på skolan och blivit upprörd över vissa saker och sen handlade vi i spöregnet. Som tur var regnade det inte inne på Coop! *hehe*

En typisk tvätt torsdag också, skönt att ha det gjort innan helgen! (jo jag vet vem jag låter som när jag pratar om tvätt! *haha*

Nepps, om man skulle fixa till några varma mackor att mumsa på sen! :-P

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh nej Sara :) Hem till gården är ju så sjuuukt tråkigt!!! Fast trots allt en gammal klassiker ;)

Postat av: Sara

Jo Lina, jag vet ju det! Så jag brukar sällan tala om för nån att jag tittar, men nu kunde jag inte låta bli! :-D

Fast jag inte sett det på nästan två veckor så hänger jag med....händer kanske inte så extremt mycket i varje avsnitt! Men men...det känns tryggt på nåt vis! :-)

2006-11-23 @ 21:47:05
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback