Första inlägget - kan det blir fler?


Även jag tänkte hoppa på den kanske numera avtagande trenden med att blogga, eller har den inte avtagit?

I alla fall, har ibland tänkt att det vore bra att ha ett ställe att "skriva av sig på" och jag är för bekväm av mig och orkar inte skriva för hand i nån dagbok eller så. Det går ju så mycker fortare på dator! :-)

Så, jag har läst många andras bloggar och tänkte nu göra ett försök!

Idag måndag...kanske veckans tråkigaste dag eller?
Fast nu är det snart en vecka kvar tills nästa måndag, och det känns väl bra? :-)

Snart dags för middagslagning....det blir nåt enkelt idag, skönt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Welcome till bloggosfären ;) Tvekar inte på att detta blir dina enda inlägg, bloggandet är som ett gift :) Kör hårt Saris!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback