Tisdag

Jahapp, då var sista relgionslektionen gjord! Känns lite trist faktiskt för läraren var så himla bra!! En av den bästa jag haft under min studietid. Blir nästan sugen på läsa mer religion bara för att få ha henne som lärare igen! :-)

Vi hade seminarium om vår VFU och det var väl okej, kändes kanske lite stelt i början men sen lättade det. Det är lite trist att inte läsa med de andra nu men men, man ser väl varandra igen nästa höst!

Sen blev det lite shopping på stan efteråt. Det finns lite butiker i Växjö som inte finns i Karlskrona och det är alltid trevligt med lite nya idéer och influenser. Och jag har nu avverkat de första julklapparna och kom en bra bit på vägen faktiskt. Men det som är svårast är till pappa och brorsan....jasi killar! ;-P
Så bra tips på julklappar till killar välkomnas varmt!!

Jag tror att jag har listat ut nåt bra till Anders men det tänker jag inte skriva här...*hehe*

När jag kom hem var jag helt slut och efter middagen skulle jag "kolla på teve" men jag somnade på soffan en liten stund. Det var en väldigt skön stund måste jag säga....fast jag missade Vänner! *haha*

Kollade på den nya norska serien ikväll, Sejer. Den var riktigt bra faktiskt! Men det kan ju ha nåt att göra med det häääärliga norska språket! Jag blir så glad när jag hör det och jag börjar faktiskt prata och tänka på norska då vilket är jättemysko..men väldigt roligt!!! :-D

Snart är det kvällen och imorron blir det lite mer städning, kanske lite bakning och planerande för lördagen. Vad Anders har tänkt på torsdag vet jag inte...*hihi* Ska bli spännande.... ;-)

Så där ja....imorron onsdag! Nice....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback