Pysselresultat

Jahapp, då fick man äntligen igång kameran också....på tiden liksom!
Har ju inte visat några födelsedagsbilder ännu, har varit lite slö på sistone och sen har ju inte bloggen funkat som den ska heller! *grrr*

Men här kommer lite bilder av mina julkort som jag gjorde i går och idag! Jag blev faktiskt väldigt stolt! :-D


                      



                      

Tyckte speciellt om tomten med solglasögon och den som lyssnar på musik! :-D

Ja, så blev dom i alla fall och jag hoppas att dom som får dessa blir riktigt glada för det har tagit tid att sitta och fixa med dessa små nissar, men himlar va kul det var! Jag älskar att pyssla, speciellt när jag blir nöjd med resultatet!! :-)

Vidare till packningen nu tror jag...har en hel del kvar att göra! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback