Pysselkväll


Eller rättare sagt pysseldag har det blivit. Jag har suttit och gjort egna julkort, jättestolt över dom! :-D
Tänkte lägga ut en bild eller två av mästerverken i morron! *hihi*
Det var himla kul att sitta och pyssla...måste göra det oftare!

Var en sväng på stan idag också, köpte julklapp till pappa och till en kompis. Nu är det bara mamma kvar och jag vet inte riktigt vad jag ska köpa. Hon ska ju få två smågrejer men jag tänkte mig en storgrej liksom...men hon är knepig lilla mor! :-)

Har just sett sista timmen av Die Hard, jisses vilken film! Och han är ju barfota på slutet och det fick mig att tänka på Ernst Kirschsteiger (eller hur det nu stavas) för han är ju mannen som gett den icke-sockbeklädda (eller nakna om ni heller vill säga så!) mansfoten ett ansikte! *haha*

Jaja....lördagskvällen är förbi och imorgon är det söndag, tänka sig! *hehe*
Inte många dagar kvar tills vi åker nu. Känns konstigt, hösten har ju gått nåt så förbannat fort!!

Hoppas inte natten går lika fort för jag vill sova gott och läääääänge! :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!
Var inne och läste lite snabbt. Håller på att packa, åker om en liten liten stund. Ville bara önska en riktigt god jul och ett fint nytt år!!
Ha det bra! Kram Madde

2006-12-17 @ 10:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback