Presenter av Anders


Här är de fina tallriksunderläggen jag fick av Anders när jag fyllde år. Har inte berättat så mycket om födelsedagen men jag kort säga nu att den var helt undebar! Anders passade upp på mig hela dagen och skämde bort mig! *kram älskling*

Har varit lite slö med att lägga ut bilder...datorn är bara så himla seg ibland! Men men, nu finns dom här för allmän beskådning! OCh visst är dom snygga? Jag har fortfarande lust att sätta upp de på väggen som konst och inte ställa några varma smutsiga tallrikar på de...då blir det massa trista märken och sånt! :-/

Anders såg lite frågande ut när jag sa att jag ville sätta upp de på väggen, men en tavellist, tror det skulle bli skitsnyggt...men men, vi får väl se!

140731-13

Rosen är helt underbar.... det är kanske den vackraste blomman!

140731-12

Den här kan man ju få lite roliga associationer till....men det är ju en fin blomma. Har inte riktigt koll på namnet bara....

140731-11

Ahh, maskrosen! I det är utseendet är det också en riktigt vacker blomma fast när jag tänker maskros så minns jag hur man plockade dom och sen gick och kletade det gula från blomman i nåns ansikte. Det var kul att göra det men inte kul att få...*hehe*

140731-10

Liljan....kan både vara bröllop eller begravning! Mycket stilig blomma! Tänker på när jag var på bröllop i Italien när min värdpappas syster skulle gifta sig i en romantiska kyrka längs italienska rivieran. När jag kom in med pojken som jag tog hand om, i kyrkan började jag nysa okontrollerat för hela kyrkan var fullproppad med vita liljor! Det var riktigt vacker men ack å allergiframkallande! Jag smet ut en stund, drack lite vatten och sen gick jag in. Det gick bra efter ett tag och det var en mycket vacker vigel, ömsom på italienska, norska och engelska! :-)


Måste bara säga att för första gången under hösten så har det visat minusgrader på termometern! Gissa en som blev glad?!? :-D
Fast det låg runt nollan var det riktigt kallt när jag var en sväng på stan idag...borde nog haft vantar! ;-)

Imorron bär det av norrut, ska bli nice med jullov! Ska försöka jobba lite med uppsatsen. Har i alla fall plockat med mig massa böcker så....viljan är god i alla fall! ;-)

Nej, dags att packa vidare lite! Får se hur mycket bloggande det blir över julen...men nån gång blir det säkert! Om inte, ha en underbart skön jul och ta tillvara på de lediga dagarna tillsammans med nära och kära! För min del kommer dessa dagar alldeles för sällan så jag ska njuta till fullo! :-)

Kraaaam på er! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback