Nästan som en duracell-kanin! :-)


Nej då, kanske så extremt men jag har varit otrolig effektiv idag! Det var som om någon slog mig i huvudet och sa: Gör allt du ska nu! Ingen kommer göra det åt dig!!

Och shit vilken fart jag fick! Jag har tvättat fönstren, placerat ut adventsljusstakarna snyggt i fönstren, spontanbytt gardiner i sovrummet men nu återstår det att se om Anders tycker att det blir snyggt (hehe), tvättat av plastutemöblerna, vattnat alla blommor och räddat vissa från översvämmning, omplacerat blommorna så nu känner dom kanske inte igen sig, skickat in min skoluppgift, planerat inför lördagens bestyr, allvarligt funderat på att sy nya gardiner till köket, fått massa nya recept av den snälla Lina (tack så mycket!) och sist men inte minst, tittat på hem till gården!

Det sista kanske inte var så effektivt men det var faktiskt efter det var klart som jag fick en väldigt fart! (ojoj, säsongens första rim kanske???)

Ja, måste säga att jag är lite förvånad själv men ibland känns det bra att få mycket gjort i ett enda nafs. Det blir ju mindre att göra senare under veckan.

Nu står Anders och diskar och snart är det middag! Tänkte kanske ta en power-vilostund i soffan, inför kvällens fortsatta duracellaktiviteter! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback