Middag

Shit vilken god middag vi fick till idag...mums! :-P

Det är så himla roligt att prova nya recept och speciellt när det blir så himla gött!
Det blev lövbiff med tomat, aubergine, mozzarella och basilika tillsammans med spagetti...en riktig höjdare och inte alls svår att göra! :-) Sen till efterrätt blir det ostkaka med kesella smaksatt med jordgubb och lime...en riktig lyxlördag!

Annars idag har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem från stan, kikat på skidskytte och känt mig allmänt hängig. Hade feber också men jag tror den börjar gå över nu som tur är!

Sen är det mitt favvoprogram ikväll, På Spåret! Anders har lovat att se på det tillsammans med mig! Det gjorde mig glad! *hihi*

Om nån är intresserad av receptet så delar jag gärna med mig! :-)

Mysig lördag på er! ;-)


Kommentarer
Postat av: Zassi

Åh det lät smaskens! Jag vill gärna ha receptet :) //Z


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback