Lite av allt möjligt....


Yes, onsdag...lite höstruskigt ute med blåst. Upptäckte att en sopsäck på balkongen (det var inget i den) hade blåst ner till grannen...*ooops* Får kanske gå och hämta den....?

Anders försov sig imorse men jag blev imponerad över att han blev klar så fort och kom iväg till skolan i alla fall. Själv låg jag kvar och sov sååå gott. Sen låg jag och läste tidningen i sängen och lyssnade på Rix Morgonzoo. Det kallar jag en bra och lung start på morgonen...ligga och dra sig...underbart! :-)

Sen blev det lite soft frukost och sen har jag fixat lite här hemma. Det måste ju se fint ut tills på lördag! :-) Och det vore kul om det gjorde det även imorron! Shit va många paket som börjar droppa in nu...känns himla roligt att alla kommer ihåg fast jag bor så långt bort! :-D

Okej, annars är dagens/veckans låt just nu Sandi Thom, I wish I was a punk rocker...shit va den är bra och skön att sjunga med i! :-) Det var den första låten jag hörde på radio i morse, ett gott tecken! :-)

Nä, nu är det snart hem till gården...sen ska det bli städning för fulla muggar! :-)

Undrar bara vart Anders har tagit vägen...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback