Julshopping och regn...


Måste säga att både Anders och jag blev väldigt besvikna på teatern igår. Inte alls vad vi hade hoppats på. Skådisarna var bra men hela storyn hängde inte ihop, det saknades massor. Det kändes väldigt trist då vi för en gångs skull går på teater. Men men....shit happens!

Men jag hann hem att se på finalen i Idol och jag måste säga att rätt kille vann. Markus har en sån fin röst och hans ton i rösten är oslagbar! Hoppas bara nu han får vara med och bestämma hur skivan ska låta för han är ingen balladkille direkt, mer rock för hans del.

Idag hade jag tänkt ha en shoppindag på stan och handla de flesta julklapparna men jag hade egentligen ingen lust att åka in men gjorde det i alla fall och som jag trodde, jag hittade ingenting. Jag gick bara mest runt och såg säkert jätteförvirrad ut! *hehe* Så det bidde inga julisar idag, men det är ju ett tag kvar men det skulle vara skönt att få köpt några i alla fall så man slipper stressa med det sen.
Men det är så svårt att komma på vad man ska köpa. Min pappa är alltid lite knepig att hitta en bra present till, så även min bror som är 23. Vad vill killar ha? Till en tjej kan man köpa ljus eller krämer och sånt (jo, nu var jag kanske lite generaliserande men ändå) men killlar är lite svårare....säg till om nån har ett bra tips!
Jo, och när jag var på stan och försökte få lite julstämmning, då började det regna!!! Jättekul och bra för inspirationen....NOT!!! Så jag blev så irriterad att jag gick till bilen. Då försvann verkligen all lust att handla julklappar.!
Så jag var allt lite deppad när jag kom tomhemt hem...

Tänkte ta och kolla runt lite på nätet och se om jag kan hitta nåt där. Det sägs ju att det blir mer och mer populärt att handla på nätet. Får kanske prova det iår? Det blir ju i alla fall mindre trängsel och inte lika varmt.... :-)

Ikväll blir det nog lungt. Ska försöka diska undan berget i köket och sen tvätta fönster kanske för imorron är det dags att sätta fram ljusstakarna i fönterna och på bordet. Det blir så himla mysigt och då är det inte så kul att ha skitiga fönster!

Nu är det bara fem dagar kvar, det kryper närmare! *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback