Födelsedag - uppföljning!!! :-)

Tänkte lägga in en bild på de vackra blommor jag fick av mina föräldrar och min bror igår! Helt ljuvliga, eller vad säger ni?? Jag blir glad när jag tittar på dom och tänker på min härliga familj som är tyvärr långt bort. Eller så är det jag som har flyttat långt bort...*hehe*

Idag har varit en bra men lite stressig dag. Åkte iväg och storhandlade på Maxi och trängdes med tanterna kring grönsakerna och de frysta räkorna! Tänkte göra bort handlingen idag och slippa det imorron. Då blir det att baka paj och kakor.

En bild på alla presenter kommer under helgens gång...har lite att fixa ikväll!

Tack till alla som har hört av sig och grattat! :-D Det betyder mycket för mig!

Kram till er alla! :-D


140731-5


140731-4

Röda rosor - alltid underbart vackra! :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefina :) kanin bra!

Postat av: Anonym

Vilka otroligt fina blommor!

2006-12-11 @ 22:40:45
Postat av: Zassi

Åh vilke superfina blommor du fick!! //Z

2006-12-15 @ 21:04:43
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback