Födelsedag!!!! :-)


Yes box, i dag fyller jag år, 25 stolta och härliga år!! *glad*

Och gratulationerna har bara strömmat in i form av kort, sms och telefonsamtal! Det känns så himla roligt att man blir ihågkommen, fast man bor så långt bort!

Fick en present av Anders i morse, en aptitretare som han själv kallade den. Resten av paketen får jag ikväll när vi har tårtstund! Jag är så himla nyfiken!! Anders har gömt paketen nån stans i lägenheten och jag har sagt åt mig själv att inte leta! Det ska vara en överraskning! :-)

Idag har vi varit på Blekinge Läns Museum och tittat. Det var riktigt fint. Sen gick vi och fikade på Cafe Greven tror jag det hette. Väldigt mysigt. Nu är vi hemma och vilar oss lite...hehe...Anders fixar tårta och sen bär det av mot restaurang och en mysig middag! :-) Det känns så himla bra att fylla år och nej, jag har ingen åldersnoja! Livet har ju knappt börjat och man är inte äldre än vad man gör sig! (eller hur nu man säger det!!)

Väcktes först 03.41 av väckarklockan som Anders hade ställt, just den tiden jag föddes. Jag hoppade rätt upp och undrade vad dom hände. Han hade sätt på vad jag kallar för flyglarmet, jäklar vad det låter! Sen somnade jag om och vaknade av att telfonen ringde kl 06. Jag famlade mig upp och gick in i köket blundandes och svarade. Då var det mamma och pappa som ringde och sjöng i telefonen! En gammal och kär tradition. Sen vaknade jag kl 07 av ett sms som pep in och kl 08 ringde min värdfamilj från Oslo och sjöng för full hals! :-D Det blev lite sova men en sådan dag gör det ingenting! Jag blev så himla glad och när vi sedan vaknade till vid 9.30 var jag glad och fnittrig...Anders undrade vad som var fel med mig! :-) Jag låg bara och fnittrade och kittlade honom....*hihi*

Nu tänkte jag gå och titta på de vackra blommorna som mamma, pappa och Simon har skickat! Otroligt vacker bukett! Jag ska ta en bild senare och lägga in!

Mår allmänt superbra idag! :-)

Skriver mer sen....ska gå och se hur tårtan artar sig! :-) Puss älskling!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis på din födelsedag! Kul att du fyller på "min"dag

Postat av: Zassi

Åhnej... jag missade födelseda'n - Men jag grattar idag istället :) Och hoppas på att du fick riktigt många paket! Och blommorna vill jag inte missa!
Ha en bra fredag! //Z

2006-12-08 @ 21:27:23
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Sara

Angelica: Tack så mycket! :-D Ja det stämmer, men man kan ju också se det som att du har namnsdag på min födelsedag! ;-)

Zassi: Tack tack! :-) Yes, det strömmade in massor med paket. Tänkte lägga in en bild på alla men det blir under helgen, har mycket att fixa med inför festen i morron! Men bara lugn, det kommer! :-)

2006-12-08 @ 21:33:05
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback