Dan´ före dopparedan´

Ja, då var julen kommen och ingen snö finns så långt öger ser!!! Mycket jäkla trist tycker jag! *grrr*
Det blir min första snölösa jul...vilket jag inser med lite sorg i hjärtat.

Det ska även blir den första julen jag inte firar med min familj i Skellefteå utan denna jul firas med Anders familj i Nynäshamn. Så det blir många nya traditioner på en gång....det gäller att hänga med! För julen är väl den högtid som är mest förknippad med tradition och familjen, eller?

Bilresan upp till nynäs i tisdags var riktigt jäklig med kraftigt snöfall och runt 0 grader. Det var inte alls kul och stundtals körde vi i 50 km på motorvägen....vi krööp fram!

Men men, sista paketet är inte rimmat ännu så det får väl bli nåt bra rim under natten tror jag! Kan ju inte avslöja vad jag behlver rim till, tror anders blir lite lessen då!


Men i alla fall, en god jul till er alla!!! Ta till vara på dagen imorron som ni förhoppningsvis tillbringar med familj och vänner och njuuuut! Njut av sällskapet, paketen, den goda maten och förhoppningsvis finns det en liten gnutta julro också....det vore inte helt fel!
Och nu har jag svamlat iväg som vanligt men va tusan....GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

God jul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback