Dags för lite finkultur


Yes, det är vad som står på schemat för fredagskvällen. Vi ska gå och se Utvandrarna på Konserthusteatern och det ska bli trevligt. Det är inte varje dag man går på teater! :-)

Sen är Anders glad för nyss läste vi att Karlskrona är den stora vinnaren då det kommer vara den centrala orten för BTH. Karlshamn har kvar sin del men Ronney är förloraren. Det var kanske ett väntat beslut för som jag ser det är detta det enda vettiga. Ronneby har väldigt lite att erbjuda studenter medan Karlskrona och Karlshamn är större städer med bättre förutsättningar. Så nu kommer Anders vara extra glad ikväll! :-)

Idag har jag inte gjor så mycket och det beror lite på att jag läste mitt horoskop i morse och där stod det att jag inte skulle jobba utan vila för jag skulle ändå inte få något gjort. Så jag lydde rådet...*haha* Jag har tittat på skidskytte och vilat lite. En mycket behaglig dag måste jag säga. Däremot känner jag mig lite febrig och konstig i kroppen så jag hoppas inte jag håller på bli sjuk. Det får nog blir lite berocca och alvedon som extra skydd ikväll!

Snart middagsdags och sen teater, en väldigt trevlig kväll!

Sen hoppas jag hinna tillbaka och se vem som vinner Idol. (Jag håller på Markus...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback