Blogoholic


Ja, det har vart stora fel på bloggen här i några dagar och därför har jag inte kunnat uppdatera som jag har velat! Bilderna från kalaset har därför blivit försenade men nu hoppas jag att allt ska fungera som vanligt!

Blir ett kortare inlägg ikväll, ska snart sova!

Men jag kan ju säga att under de här dagarna det har varit strul med bloggen har jag känt hur trist det har varit och att det är riktigt roligt att blogga, speciellt när man får kommentarer! :-D

Har börjat inhandla julklapparna, känns väldigt bra. Har slagit in de riktigt snyggt också. Gillar inte hur de gör i affärerna...*hehe* Vill göra själv... :-)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Zassi

Ja, det är tur att bloggen kommit igång igen! Jag vill oxå slå in själv :)

Postat av: Sara

Zassi: Ja, det känns väldigt bra! Jag tycker det är så kul att slå in paket, tycker jag har fått till dom ganska så snyggt i år! Tänkte lägga ut lite bilder när alla härligheter är inslagna! :-)

2006-12-16 @ 15:22:33
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback